Jump to content

yoramv

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של yoramv

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אין לי בעיה שהרכב החדש יהיה אוטומטי(ידני לא מהווה יתרון עבורי)והגמפי אמנם מתאים במימדיו אך איבדתי אמון באמינותו
  2. שלום ברשותי סיטרואן גמפי משפחתי המשמש כרכב מסחרי לסוכן+רכב משפחה נוסף ( כמו ששמתםלב יש לי ילדים שהרסו את ה ספייפ באר ) הרכב משרת את מטרותיו אך לא אמין וסובל מתקלות חוזרות ונשנות בכוונתי לקנות רכב חדש במקומו האם למישהו יש המלצה על רכב אחר ומוצלח ,אך דומה בתכונותיו לגמפי במימדיו ובמספר הנוסעים
×
×
  • תוכן חדש...