Jump to content

ITZIK73

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של ITZIK73

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אני שמח שהאוטו אחרי 4,000 ק"מ עובד פיקס.(זה נותן לי תקוה,יש לי אותה בעיה בטיוטה קאמרי 2002)השאלה הגדולה היא,האם הוא עבר בטסט את בדיקת הזהום?
×
×
  • תוכן חדש...