קיבלתי תוצאות בדיקת קניה לרכב וולבו שנת 2005 ק"מ 67000. בבדיקות עלה כי :
תושבת מנוע פגומה. קורוזיה בצינרות ואבזי קרור.
נקישה בהגה. רטיבות שמן ממשאבת ההגה. תיקון וכיוון ציר קידמי ואחורי.
תיקון פגיעה בחזית וכיפוך בקצה שילדה קידמי (לטענת המוכר המכונית נפגעה ונשבר הפנס. יש לו דוח שמאי שטוען כי אין ירידה בערך המכונית). תניקון פגיעה בצד ימין ודופן אחורי (לטענת המוכר : שיפשוף קל ושבירת פנס. יש דו"ח שמאי). לחיצות פח, פגמים ושריטות בצבע סביב הפגושים.
גומיה שימשה קידמית פגומה (גומי אכול מהשמש..).
בדיקה בפרוק לפרק גלגלים וליבדוק. צלחות ורפידות בלם שחוקות.
נקישה בשילוב הילוכים.
יצויין כי הרכב נראה שמור בפנים (שימש כרכב לאדם יחיד). בחוץ יש שריטות קלות. הנסיעה הינה חלקה. מצד שני כל הרקושטים האלה מפחידים. אני קונה רכב פעם ראשונה וזה ממש מפחיד. המוכר טוען שהפגיעה בקצה השילדה הינה מינורית והראה דוו"ח שמאי שלא מוצא פגיעה בקצה השילדה וקובע שאין ירידה בערך. זה לא סותר ? האם אני יכול להוריד במחיר ועד כמה ?
אודה לתשובות מהירות.