Jump to content

eli631

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של eli631

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מדובר בטעות מדובר כן על רכב יד שנייה ומדובר על מסחרית קטנה-בינונית סטייל ברלינגו/דובלו/קנגו וכן הלאה כמו כן גם על הייס/ג'אמפי וכן הלאה...
  2. אני מעוניין לקנות רכב מסחרי לא יד שנייה, בלי קשר לתקציב כרגע אני רוצה לשאול כמה פרטים: התחומים שאני מתמקד בהם בעיקר הם טיפולים ובעיות. כיון שעל הרכב נוהגים נהגים צעירים ופרחחים שנוהגים במהירות ובלי כבוד לגיר (אין מה לעשות זה מה שיש) אני מעוניין ברכב שיתקלקל כמה שפחות!!! בעיקר מבחינת גיר, הגה ומנוע. ביצועי הרכב לא מעניינים אותי במיוחד כיון שזהו רכב עבודה נטו אני לא מעוניין במהירות אלא באיכות כמה שפחות בעיות טכניות וגם אם כבר קורות שהטיפול בהם יהיה מינמלי מבחינת הכסף אני מדגיש אני מעדיף להשקיע מעט יותר עכשיו ובטווח הארוך להיות בראש שקט באשר לאוטו שיהיו טיפולים זולות ובעיות זניחות. אני מבקש רק מאנשים שנהגו על רכבים מסחריים ובעיקר מאלה שהיו בבעלותם רכבים מסחריים מס' שנים להגיב ולשתף תודה מראש, בן
×
×
  • תוכן חדש...