Jump to content

einat-ch

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של einat-ch

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. חברים יקרים, למי שלא יודע, שני המחירונים ממש לא זהים. ליד2 יש מחירון שכרגע נקבע לפי המחירים שמציעים הגולשים באתר וכידוע, הגולשים חיים בללה לנד. אז מה אם הם רוצים 50,000 על רכב ששווה 30,000 ? שירצו. למי מכם שיש טיפת היגיון, יכול להבין שזה מגוחך לבסס את המחירון שלך על דרישות המוכרים. בקיצור, כל הקונים שבנינו, תסתמכו על לוי יצחק ותקבלו מחירים ריאלים עבור הרכב.
×
×
  • תוכן חדש...