Jump to content

sinister07

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של sinister07

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, הקלאץ שלי כנראה הלך, נתקע בהילוך ראשון והמנוע נכבה כל הזמן כשמתניעים. בנוסף, כאשר לוחצים ל הדוושה, זה מרגיש כאילו היא נופלת יותר מידי פנימה. לפני שאני הולך לתקן במוסך, מישהו יכול לייעץ לי לאיזה מחיר להתכונן? אני לא מחפש משהו חדש אלא משהו חלופי שיספיק לשנה בערך. בתודה, מקסים
×
×
  • תוכן חדש...