Jump to content

boaz2

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי boaz2

  1. תודה על התשובות בסופו של דבר לקחתי את האוטו למוסך להשמיע מה שיש למנוע להגיד (לצפצף), ומסתבר שהצפצוף הוא משהו שלעולם לא הייתי מנחש - בסך הכל שפשוף של אחד הפנסים! האוטו קיבל בעבר מכה קטנה בפרונט, והפנס לאט לאט החל לשבת חופשי מדי וליצור רעשים ממש חזקים (אבל באמת חזקים, אני לא סתם היפוכונדר של מכוניות...) כאשר האוטו רועד. בשביל לסדר את העניין צריך קתצ פחחות, מכיוון שבדייהטסו אפלאוז אין גישה חופשית לפנס ממכסה המנוע בלי פחחות. אני אעשה את זה בהזדמנות. העניין הוא שהיה לי קשה לשמוע לבד מאיפה בדיוק מגיע הצפצוף, מכיוון שהוא מתחיל רק כשהאוטו בהילוך או בנסיעה איטית... אז קצת הטרדתי אתכם לחינם, מסתבר, אין בעיה מכאנית תודה
  2. שלום לכולם יש לי דייהטסו אפלאוז 97' אוטומטית. בימים האחרונים החלו צפצופים מהמנוע כאשר האוטו על טורים נמוכים, למשל כשאני עומד ברמזור או נוסע לאט אך לא כשאני מאיץ ולא כשאני בניוטרל או בפרקינג. בהתחלה הצפצופים לא הופיעו בקביעות, אבל מיום ליום הם נעשים תכופים יותר. האוטו נוסע מצויין, אבל הרעש מטריד מאד, וגם קצת מלחיץ אותי לחשוב שאולי אני מזיק בכך שאני ממשיך לנסוע ברכב. לפני שאני נכנס למוסך, אשמח מאד אם למישהו יש תובנה כלשהי לגבי העניין והמלצה. תודה רבה בועז
×
×
  • תוכן חדש...