תודה על התשובות
בסופו של דבר לקחתי את האוטו למוסך להשמיע מה שיש למנוע להגיד (לצפצף), ומסתבר שהצפצוף הוא משהו שלעולם לא הייתי מנחש - בסך הכל שפשוף של אחד הפנסים! האוטו קיבל בעבר מכה קטנה בפרונט, והפנס לאט לאט החל לשבת חופשי מדי וליצור רעשים ממש חזקים (אבל באמת חזקים, אני לא סתם היפוכונדר של מכוניות...) כאשר האוטו רועד. בשביל לסדר את העניין צריך קתצ פחחות, מכיוון שבדייהטסו אפלאוז אין גישה חופשית לפנס ממכסה המנוע בלי פחחות. אני אעשה את זה בהזדמנות.
העניין הוא שהיה לי קשה לשמוע לבד מאיפה בדיוק מגיע הצפצוף, מכיוון שהוא מתחיל רק כשהאוטו בהילוך או בנסיעה איטית...
אז קצת הטרדתי אתכם לחינם, מסתבר, אין בעיה מכאנית
תודה