שלום לכולם
אשמח לשמוע את דעתכם
toyota corolla gli 2006
בנזין
35,000 ק"מ
טסט לשנה
4 צמיגים חדשים
המוכר מתחייב לבדיקה לשלדה גיר ומנוע
עבר 2 טיפולים בלבד 15 ו-30
המחיר 86.000 ש"ח
אני לא מבין גדול בעניין אז אמשח לשמוע את דעתכם
עסקה טובה? האם אפשר למצוא טובה יותר? האם כדאי להמשיךם לחפש או לקנות?
המשפחה צריכה רכב די מהר