Jump to content

Wotor

  • הודעות

    30
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Wotor

  1. שלום לכולם אשמח לשמוע את דעתכם toyota corolla gli 2006 בנזין 35,000 ק"מ טסט לשנה 4 צמיגים חדשים המוכר מתחייב לבדיקה לשלדה גיר ומנוע עבר 2 טיפולים בלבד 15 ו-30 המחיר 86.000 ש"ח אני לא מבין גדול בעניין אז אמשח לשמוע את דעתכם עסקה טובה? האם אפשר למצוא טובה יותר? האם כדאי להמשיךם לחפש או לקנות? המשפחה צריכה רכב די מהר
  2. שלום לכולם רציתי לשאול מספר שאלות על הביטוחים מהו ביטוח מקיף מהו ביטוח חובה מהו ביטוח צד ג' ביטוח נהג חדש-כפי שהבנתי נהג חדש יעבור רק לאחר שנתיים מיום קבלת הרשיון ביטוח נהג צעיר-נהג צעיר זאת התקופה של השלושה חודשים מלווה? נתנו לי הצעה של 4900 ש"ח לביטוח רנו לאגונה שנת 95 מנוע 2.0 גיר אוטומט ביטוח חובה+נהג חדש ונהג צעיר איני יודע אם זה מחיר סביר או גבוהה מדי חלק מהחברים אומרים שזה מצוין החלק השני אומר שזה מעל ומעבר תודה לכולם על העזרה והמשך יום נעים
  3. הבנתי =] תודה רבה
  4. אף אחד?
  5. שלום לכולם כמו שבטח הבנתם מהכותרת אני חושב על לרכוש רנו לאגונה שנת 95 מנוע 2.0 אוטומט בעל הרכב מכר משפחה ובמקרה גם מבין לא קטן במכוניות כך שלגבי טיפול ומצבו המכני של האוטו אין מה לדאוג חפרתי קצת בגוגל ולא מצאתי יותר מדי מידע על הרכב עד שהגעתי לפורום הזה וראיתי כמה הודעות בנושא אז החלטתי לפתוח דיון משלי ולשאול כמה דברים * הרכב נמכר ב10,000 ש"ח האם המחיר הזה בסדר? לא ממש מצאתי מכירות נוספות של הרכב הזה כך שאיני יודע את המחירים * מדאיג אותי שלא מצאתי שום דבר בגוגל על הרכב אפילו תמונות בקושי יש האם מישהו כאן פעם החזיק ברכב הזה? אשמח לשמוע חוות דעת חסרונות יתרונות ובכללי כל דבר שיכול להיות קשור באוטו הזה
×
×
  • תוכן חדש...