Jump to content

איתן_28

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי איתן_28

  1. רק היום זה התחיל, אז קשה לי לומר אם זו בעיה קבועה. בדקתי אם הבעיה לא נעלמה במשך היום - התנעתי את הרכב כמה פעמים בהפרש של כמה שעות והנורות עדיין דולקות מה דעתך?
  2. שלום לכולם. הבוקר במהלך נסיעה נדלקו לי 4 נורות: STOP, SERVICE, ABS והנורית של הבלם יד. לא הרגשתי שום דבר מיוחד בנסיעה לפני שהן נדלקו וגם לא לאחר מכן למישהו יש מושג מה זה אומר ומה אפשר/צריך לעשות? תודה רבה איתן
×
×
  • תוכן חדש...