רק היום זה התחיל, אז קשה לי לומר אם זו בעיה קבועה.
בדקתי אם הבעיה לא נעלמה במשך היום - התנעתי את הרכב כמה פעמים בהפרש של כמה שעות והנורות עדיין דולקות
מה דעתך?
שלום לכולם.
הבוקר במהלך נסיעה נדלקו לי 4 נורות:
STOP, SERVICE, ABS והנורית של הבלם יד.
לא הרגשתי שום דבר מיוחד בנסיעה לפני שהן נדלקו וגם לא לאחר מכן
למישהו יש מושג מה זה אומר ומה אפשר/צריך לעשות?
תודה רבה
איתן