שם לכל חובבי ההגה! קוראים לי רפאל ואני נוהג על אאודי TT 235 QATRO . אני גר באשקלון ובעלים של פאב מקומי.
יש לי כמה שאלות לגבי הרכב שלי אני ישמח אם תוכלו לעזור לי ואני מבקש מהמבינים שביניכם.
1. קניתי את הרכב עם פורק לחץ שהותקן מראש, ומזה זמן מה שאני לא שומע אותו פורק אלא כמו סתום. אז מה הבעיה ואיך פותרים אותה?
2. רציתי להוסיף לרכב יותר עוצמה ע"י צ'יפ. איזה מומלץ? לכמה כוח הרכב יגיע בערך? ואיך זה משפיע על איכות הרכב? כגון:תקלות, אורך חיים, דלק ועוד..