Jump to content

refael TT 235

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי refael TT 235

  1. שלום לכולם! קוראים לי רפאל ויש לי tt235 כוח. רציתי לדעת איך אני יכול הגדיל את הכוח שלה ומה זה גורם לרכב מסביב : בלאי, תקלות, דלק... ובנוסף יש לי פורק לחץ והוא לא פורק יותר מה זה יכול להיות? צריך להחליף פורק? אני מאוד ישמח אם המבינים שביניכם יוכלו לענות לי ולתת חוות דעת.
  2. שם לכל חובבי ההגה! קוראים לי רפאל ואני נוהג על אאודי TT 235 QATRO . אני גר באשקלון ובעלים של פאב מקומי. יש לי כמה שאלות לגבי הרכב שלי אני ישמח אם תוכלו לעזור לי ואני מבקש מהמבינים שביניכם. 1. קניתי את הרכב עם פורק לחץ שהותקן מראש, ומזה זמן מה שאני לא שומע אותו פורק אלא כמו סתום. אז מה הבעיה ואיך פותרים אותה? 2. רציתי להוסיף לרכב יותר עוצמה ע"י צ'יפ. איזה מומלץ? לכמה כוח הרכב יגיע בערך? ואיך זה משפיע על איכות הרכב? כגון:תקלות, אורך חיים, דלק ועוד..
×
×
  • תוכן חדש...