ערב טוב...
הייתי מעוניין לקבל חוות דעת על :
סיטרואן C5.
מפרט:
1800 סמ"ק.
יד 1.
60000 ק"מ.
SX PK.
שנת 2002.
רציתי לשמוע על התנהגות כביש שלה, צריכת דלק, חוות דעת בכללי וכל דבר שיגרום לי לראות את האוטו הזה באור אחר ממה שחשבתי עליו עד היום.
תודה מראש לכל המגיבים.