Jump to content

ebh212

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ebh212

  1. ערב טוב... הייתי מעוניין לקבל חוות דעת על : סיטרואן C5. מפרט: 1800 סמ"ק. יד 1. 60000 ק"מ. SX PK. שנת 2002. רציתי לשמוע על התנהגות כביש שלה, צריכת דלק, חוות דעת בכללי וכל דבר שיגרום לי לראות את האוטו הזה באור אחר ממה שחשבתי עליו עד היום. תודה מראש לכל המגיבים.
  2. אני מעוניין ברכישת גולף מודל אוטומטית 2002 נפח מנוע 2000 סמק עם 66 אלף קילומטר יד 1 ... מעוניין בחוות דעת בבקשה... ובנוגע להונדה גאז אם יתאפשר מודל 2002 54 אלף קילומטר 1400 סמק ידנית... הונדה : 47000 שקל. גולף : 49000 שקל. תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...