שלום,
יש לי בעייה קצת מוזרה באלטרנטור ואשמח אם מישהו יסביר לי מה הבעיה
האלטרנטור חורק מאוד - רעש צורם וחזק, הדבר שמשונה הוא שכאשר אני מנתק את המצבר והמנוע(מצתים) עובד על אלטרנטור בלבד הרעשים מפסיקים אם אני מחבר חזרה את המצבר שוב האלטרנטור מתחיל "לצרוח".
שאלה נוספת - למה מן המצבר יוצאים 2 חוטים? לא אמור לצאת ה + בלבד וה"אדמה" מחובר לגוף הרכב?
תודה