Jump to content

eliranc12

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי eliranc12

  1. תודה רבה!!!!
  2. שלום, יש לי בעייה קצת מוזרה באלטרנטור ואשמח אם מישהו יסביר לי מה הבעיה האלטרנטור חורק מאוד - רעש צורם וחזק, הדבר שמשונה הוא שכאשר אני מנתק את המצבר והמנוע(מצתים) עובד על אלטרנטור בלבד הרעשים מפסיקים אם אני מחבר חזרה את המצבר שוב האלטרנטור מתחיל "לצרוח". שאלה נוספת - למה מן המצבר יוצאים 2 חוטים? לא אמור לצאת ה + בלבד וה"אדמה" מחובר לגוף הרכב? תודה
×
×
  • תוכן חדש...