שלום. לפני כשבוע נדלקה לי נורת ההגה בפיאט פונטו 2003 עם 160 אלף ק"מ שלי.
הלכתי למוסך, שם אמרו לי שעליי להחליף את מוט ההגה בחדש (6000 ש"ח) או משופץ בחצי מהסכום.
דיפדפתי כאן קצת אחורה בפורום, ומצאתי תקלה מאוד דומה של בחור ב 2006.
תשובת המוסכניק באותו הקשר הייתה, שעליו לבדוק אם יש קורוזיה בחיבורי המצבר ו/או את הפיוזים, לפני שהוא הולך ומחליף מוטות באלפי שקלים.
כמובן שהרמתי מכסה מנוע, ושמחתי לגלות קורוזיה למכביר בחיבורי המצבר.
ניקיתי בעזרת מים חמים ומברשת, וזכיתי בהגה חדש ל.... 5 ימים מלאים!
כבר תיכננתי איך מחר אני כותב לכם מכתב תודה מרגש, אלא שהיום חזרה הנורה להידלק, וההגה הפך קשה מאד שוב..
האם עדיין ייתכן שמדובר בבעיה חשמלית פשוטה שסידורה יפתור לי את כל הבעיות בחיים?
האם יש מצב שמוט הגה תקין שעוד יכול לנווט קילומטרים רבים, יתנהג בצורה כזו, ואחת למספר ימים ישבית לי את ההגה החשמלי?
או שעליי להשלים עם המציאות הכואבת, ולהתחיל לחפש מוסך אמין באיזור הדרום...
אנא ענו לי כי איבדתי אמון במוסך שלי.
תודה, גילי