שלום לכולם
קרה לי מקרה היום - הג'סטי שלי התחמם.
נסעתי והרגשתי שהוא לא סוחב, ושמעתי רעשים, מד הטמפרטורה של המים לא הראה משהו חריג (רבע) עצרתי מייד את האוטו, הוא נכבה לבד. המאוורר המשיךל לעבוד.
פתחתי מכסה, וראיתי שהפקק של הרדיאטור קפץ החוצה (מונח לו לייד), המנוע היה רותח ויצאו אדים.
הגיע מישהו לעזור והכניס מייד מים לרדיאטור, היו הרבה אדים. אמר לי לחכות רבע שעה ולמלאות שוב מים ולהניע את הרכב.
ולנסוע. נסעתי, הכל היה בסדר. מילאתי איזה 2.5 ליטר מים, הגעתי הביתה לאחר 15 דק' נסיעה רצופה, ולא היו מים במיכל. מליאתי שוב.
בערב כשחזרתי לא היו מים בכלל במיכל. ויותר מאוחר אחרי שמילאתי שוב ראיתי שהם נוזלים מתחת לאוטו.
ניראה לי שהלך ראש מנוע, יכול להיות? מה גם שהמים ברדיאטור נהיו עכורים. (כל פעם שמילאתי)
מה הנזק הכספי אם כך?
תודה מראש לכל העוזרים.