שלום
יש לי פיגו' 306 שנת 99 1360 סמ"ק כבר שנתיים וחצי
סה"כ אני מרוצה ממנה
מדי פעם היא עושה לי הצגות והטורים לא קבועים,
אני יכול לעלות ל50 סל"ד ואז פתאום המנוע יורד עד לכיבויו
כמובן שגם ההתנעה לא פשוטה ולוקח לי זמן להניע אותה במצב כזה
לרוב אחרי שאני גומר את מיכל הדלק וממלא מחדש התופעה מפסיקה
מה שמעלה אצלי את החשד שהדלק שמלאתי היה מהול
שבוע שעבר זה קרה לי עוד פעם אך הפעם המשכתי לנסוע עם הבעיות המתוארות למעלה עד שהמנוע החליט שהוא לא מוכן להניע בכלל
לקחתי את הרכב למוסך ושם בדקו הכל ולא מצאו כלום והמליצו להחליף משאבת דלק,
כך עשו והבעיה השתפרה כי עכשיו ניתן היה להניע אבל לאחר נסיעה של כמה מטרים הסל"ד פשוט היה יורד ושוב המנוע כבה
המוסכניק אמר לי שכניראה זו בעית חשמל ואין לו מה לעשות אלא רק לשלוח את הרכב לחשמלאי שיחבר את הרכב למחשב ויאתר את הבעיה
לקחתי את הרכב הביתה כמובן עם כמה וכמה פעמים שהרכב כבה בדרך ונסיונות ארוכים להניע אותו מחדש
החלטתי לרוקן את המיכל לבד ע"י נסיעה ולראות מה יהיה הפעם,
אך עכשיו הרכב שוב החליט לא להניע בכלל!
האם הוא צודק? אולי כדאי לרוקן את מיכל הדלק ולמלא דלק חדש? (בקשתי ממנו לעשות את זה אבל הוא סירב בטענה שלא זו הסיבה ולכן הוא לא יעשה את זה סתם)
אולי יש בעיה אחרת שמישהו מכיר?
תודה
איתן