Jump to content

jackb

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי jackb

  1. שלום חברים יש לי תקלה מוזרה עם ידית האורות ( com 2000) בסיטרואן קסרה פיקאסו שלי שנת 2003 . האם מישהו יודע אם יש פיוז שאחראי לתפקוד שלה? התופעה היא כזו שהתאורה של הלוח שעונים נכנסת למצב של SLEEP אחרי כמה דקות שמניעים את הרכב ובאמצע היום האורות נדלקים וכרגע שנוגעים בידית ולוחצים בעדינות בין בין של קצה הידית לחלק שבה אחריו הכל מסתדר וברגע שעוזבים שוב לוח השעונים נכנס לתאורה נמוכה , וכמו כן ברגע שהתאורה נמוכה גם הצופר והוינקר לא עובד. אני יודע שיש אנשים שיודעים לשפץ את הידית הזו או שיודעים ממה זה נובע. אנא מי שיודע שיעזור תודה מראש ויום טוב ג'ק
×
×
  • תוכן חדש...