Jump to content

ירושלמית חדשה

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ירושלמית חדשה

  1. שלום, הכפתור בחלון של הנוסע ליד הנהג בדייהטסו שרייד 99 התקלקל. הייתי במקום שמתעסק עם זגוגיות (כי החלון נתקע לי במצב פתוח) והם אמרו שצריך רק להחליף את הכפתור ושכדאי לקנות כפתור מקורי במוסך מורשה. במוסך המורשה אמרו שאין להם דברים כאלה (הם יכולים להחליף את כל הקומפלקס של הכפתורים שעל יד הנהג בסכום מטורף של בערך אלף ש"ח). איפה אפשר להשיג כפתור פשוט שמתאים לדלת של הנוסע ליד הנהג? -עדיף באיזור ירושלים תודה!
×
×
  • תוכן חדש...