Jump to content

bmw 523

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי bmw 523

  1. עזרה בבקשה!! חיישן קראנק לבמוו 523 שלום רב וצהריים טובים! ברשותי במוו 523 שנת 1998 (יד ראשונה) אהובה ביותר, לאחרונה החלטתי להפסיק לטפל במוסך המורשה (בעקבות עלויות גבוהות מידי) והתחלתי בטיפולים אצל מכונאי אשר עבד בעבר במורשה. לפני כיומיים החל הרכב "להחנק" מידי פעם (לא באורח קבוע בנסיעה - דבר המתאפיין ברעידה מסויימת ובחוסר כוח של המנוע (מעין הרגשה כאילו אחד מתאי השריפה לא מקבל ניצוץ) בעקבות הבעיה פניתי אל המוסכניק אשר חיבר את הרכב למחשב (שלא בדיוק ידוע לי עד כמה הבדיקה מהימנה) והחליט (לאחר ששאל באם היו בעיות בהתנעה -והיתה פעם אחת לפני כחודש) כי חיישן הקראנק הוא זה שגורם לבעיה אנא ממכם -האם אלו תופעות אשר יכולות לנבוע מהחיישן הזה? -עלות החלפת החיישן היא כ 900 ש"ח) תודה.
  2. שלום רב וצהריים טובים! ברשותי במוו 523 שנת 1998 (יד ראשונה) אהובה ביותר, לאחרונה החלטתי להפסיק לטפל במוסך המורשה (בעקבות עלויות גבוהות מידי) והתחלתי בטיפולים אצל מכונאי אשר עבד בעבר במורשה. לפני כיומיים החל הרכב "להחנק" מידי פעם (לא באורח קבוע בנסיעה - דבר המתאפיין ברעידה מסויימת ובחוסר כוח של המנוע (מעין הרגשה כאילו אחד מתאי השריפה לא מקבל ניצוץ) בעקבות הבעיה פניתי אל המוסכניק אשר חיבר את הרכב למחשב (שלא בדיוק ידוע לי עד כמה הבדיקה מהימנה) והחליט (לאחר ששאל באם היו בעיות בהתנעה -והיתה פעם אחת לפני כחודש) כי חיישן הקראנק הוא זה שגורם לבעיה אנא ממכם -האם אלו תופעות אשר יכולות לנבוע מהחיישן הזה? -עלות החלפת החיישן היא כ 900 ש"ח) תודה.
×
×
  • תוכן חדש...