שלום לכולם,
החלטתי לפנות לפורום שמתעסק בנושא,והנה אני פה.
בעקרון,אני צריך נוזל קירור אנטיפריז אנטי בקטריאלי לרכישה בארץ,
המליצו לי קרובים על דגם מסויים של דאבל איגל,ועל דלקול.
צריך לציין שהקירור הוא למחשב האישי,לא לרכב,העקרון הוא זהה.
תודה רבה ויום טוב,
דני.