Jump to content

erezk

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של erezk

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. יש לי ברכב שני מסכי וידאו. אחד המסכים (דגם EV564) מציג "תמונה" לבנה לגמרי. אין חיווי של הפונקציות השונות (COLOR, BRIGHTNESS וכו'). ובכלל אין תגובה ללחצנים השונים חוץ מאשר לחצן POWER. למסך יש כניסת כבל עגולה (לא מוכרת לי) אשר מהווה גם את כניסת המתח וגם את ה-AV. המסך השני דומה אך מדגם TV564A. בדקתי את כל הכניסה ע"י הצלבה בין המסכים אך מסתבר שהחיווט שמיש אך המסך "דפוק". האם למישהו יש הצעה מה לעשות בכדי להחיות את המסך? תודה מראש על העזרה, ארז
×
×
  • תוכן חדש...