Jump to content

אור עמית

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של אור עמית

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, בחודש יולי הקרוב אני טס לגרמניה עם אבא שלי, ואנחנו מחפשים סוכנות להשכרת רכב שמשכירה רכבים גם לנהגים בני 19 (זהו גילי!) אם מישהו מכיר סוכנות כזאת, אנא כתבו לי גם בפורום וגם במייל הפרטי:[email protected] תודה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...