Jump to content

angel2976

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי angel2976

  1. תודה רבה. אגב, קראתי את הביקורות הרעות בפורום לגבי הסוזוקי למיניהם. למרות שדווקא סוזוקי ליאנה נראית לי חמודה מבחינה חיצונית לפחות. גם סוזוקי איגניס יכלה להיות מציאה טובה, אם הסמ"ק שלה היה קצת יותר גבוה. לגבי הטויוטה קורולה, יש רק שתי אופציות לחמש דלתות - ראנקס ויאריס או שאני טועה? הסתכלתי בכמה אתרי אינטרנט של ליסינג ולא מצאתי טויוטות שם. מאזדות יותר מדי יקרות בשבילי. לגבי ניסן חמש דלתות, מה יש בתחום המחירים שבו אני מחפשת? (ואגב שמעתי שהניסן החדש מיוצר דווקא בארצות אחרות ולא ביפן).
  2. שלום לכולם, אני חדשה בפורום. אשמח לקבל עצות בעניין הבא. אני בעלת רנו מגאן 5 דלתות, אוטומט, 1600 סמ"ק, שנת ייצור 1996 (כן, אני יודעת, אל תתחילו לגבי הצרפתיות...). קניתי את הרכב בזמנו ב- 18,500 ש"ח (בנובמבר 2007) ועכשיו הוא שווה בערך 13,500 ש"ח. השקעתי כמה אלפים טובים בכל מיני תיקונים שצצים פה ושם ואני מתחילה לפזול לכיוון הטרייד אין במטרה להחליף את הרכב למשהו מתקדם יותר ואמין יותר. השאלה מה כדאי לי לעשות? למכור את הרכב שלי למישהו פרטי ולהיכנס לטרייד אין כדי לקנות רכב יותר מתקדם או לבצע עיסקת טרייד אין (קניה-מכירה) (והשאלה אם יסכימו לקבל רכב כזה "ישן"?). אם כן אתם מייעצים לי להחליף את הרכב בטרייד אין, אז איזה רכב כדאי לקנות? אני חושבת על רכב יפני, בעל 5 דלתות, מעל ל- 1,400 סמ"ק, שהערך שלו לא נופל ממש מהר, שאמור לשמש אותי לנסיעות ארוכות ובינעירוניות (אני נוסעת בחודש כ- 2,000 קמ' רק לעבודה ובחזור). היכולת שלי להשקיע עד ל- 60,000-65,000 ש"ח (בתשלומים שיאפשרו לי בטרייד אין). אשמח לשמוע דעות בעניין.
×
×
  • תוכן חדש...