Jump to content

safrisrael

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי safrisrael

  1. שלום לחברי הפורום, אני מחפש רכב ל"מתחילים" שייקח אותי לעבודה חדשה מתל אביב לרמת השרון ולאחר בדיקה של צרכים מול תקציב החלתתי על דייהטסו שרייד שנת 97-99. עשיתי היום סיבוב ארוך ובו ראיתי את מרבית הדהייטסו שמוצאות למכירה באזור המרכז (7 מכוניות סה"כ). יש שתי מועמדות שמצאו חן בעיניי במראה החיצוני (שלדעתי אומר משהו חשוב על השימור של הרכב), בביצועיהן בנסיעת מבחן, במצב הכללי שלהן, תוספות, וכו'. להלן הפרטים: 1. שנת 97 - 1.3 - אוטומטית - 130Kק"מ - חמש דלתות - רכב שמור בצורה שאי אפשר לתאר, נראה כמו חדש מכל הבחינות. המוכר אמר מחירון (לפי יצחק לוי - 17.6Kש"ח עבור CSI ו- 15.7Kש"ח עבור CSI 16V .הוא אמר שיתקן כל בעיה שתימצא בבדיקת המוסך או לחילופין יוריד במחיר. הוא לא מוכן להוריד שקל מהמחירון בתור התחלה. 2. שנת 97 - 1.3 - אוטומטית - 140Kק"מ - שלוש דלתות - רכב שמור יפה מאוד, נראה במצב מצוין. 14Kש"ח מחיר התחלתי והמוכר עדיין מוכן להתפשר. אני מאמין שהוא יוריד בקלות ל-13K. אני רוצה להחליט על אחת מהן ולקחת אותה לבדיקה ביום שלישי הקרוב. השאלות שלי למי שמכיר ויכול לעזור: 1. האם הדגם הזה של שלוש דלתות נמכר מתישהו בארץ? עד כמה הוא נפוץ וכדאי? לא מצאתי את הדגם הזה בשום מקום, לא מופיע במחירונים ולא חשבתי שקיים בכלל עד שלא ראיתי אותו בשידור חי. לצערי אין לי את צירוף האותיות של הדגם הספציפי אבל הוא פורסם כ-CSI 2. שאלה שראיתי בפורום, אך נשארה ללא תגובה - מה ההבדל בין ה-CSI וה-CS ואיזו כדאית יותר? 3. למה הדגם עם 16 שסתומים הוא זול יותר? 4. בהתחשב בהבדל הניכר במחיר, ונניח שאני יכול לעשות מאמץ ולשלם את היקר מבניהם, מה יותר כדאי? אשמח לשמוע דעות שונות. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...