היום ביקרתי במוסך מורשה. בבעלותי פיאט פונטו ספייס שנת 2001.
לאחר שחיברו למחשב גילו שאני צריכה להחליף נאבה אחורית זה לאחר שנורת הABS דלקה כל הזמן.. אמרו לי שזה חיישן, אבל כשבדקו גילו שהחיישן בסדר אבל הנאבה לא מקורית, ולא מתאימה.
אמרו לי שהעלות של החלק המקורי היא 650-660 משהו כזה..
אני נקבה בסה"כ, אני לא רוצה סתם לשלם ולהיות תמימה..אני לא בקיאה במחירים..זה המחיר?
תודה רבה, וערב טוב..
ונעמה(: