קודם כל רציתי לציין שחיפשתי את התשובה לשאלה ולא מצאתי אותה אז בקשה לא למחוק
אז ככה:
לפני כמה חודשים שמעתי ממישהו שבתקופת הנהג חדש אסור להסיע יותר משני אנשים..זה ברור
אבל שמעתי גם (ואני לא יודע עם זה נכון) שעם נוהג איתי מלווה (מבוגר בעל רשיון נהיגה) אז אני לא מוגבל במספר הנוסעים ואני יכול לנהוג ברכב מלא ..גם בתקופה שאחרי המלווה רק עם הוא איתי באוטו...האם זה נכון?
תודה רבה לעוזרים!