שלום,
אני מתלבט בין 2 הרכבים הנ"ל כאשר ההצעות הם:
C3 משנת 2005 גיר אוטומט יד ראשונה מפרטי 67000 ק"מ (שמורה טוב)
פיאט פונטו גרנדה 2008 גיר ידני מהשכרה בסביבות ה-60000 ק"מ
הצרכים הם נסיעה עירונית ולעיתים נסיעות ארוכות (מרכז- דרום, מרכז - ירושלים),
כמובן חשוב שתהיה בטיחותית וחסכונית
תקציב עומד על כ- 50K....
אשמח לשמוע את דעתכם....