Jump to content

cohenu

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של cohenu

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. היי קניתי היום רמקולים אחוריים 180w של חברת hertz אם אפשר להגיד חברה טוב זאת בדיוק השאלה ... שמעתם עליהם? הם טובים? מבחינת איכות לאיזה חברה אתם משווים אותם אם בכלל? ורמקולים כאלה כמה אמורים לעלות לפי דעתכם. תודה מראש...
×
×
  • תוכן חדש...