Jump to content

yaniv10

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yaniv10

  1. עידן, אם כך מגיע לאבא מברוק על הרכישה. וכמו שאמרתי בעבר הלאון TSI הוא מהנה לנהיגה, עם מנוע מצויין ובמחיר של משפחתית 2.0. יניב
×
×
  • תוכן חדש...