נכון !
אני נטול אינטרסים .
אני מנותק מהספורט ומחברי הספורט המוטורי מאז 1991 כ- 18 שנים .
מה שמניע אותי לכך , אלו החברים שלכם , שבמשך כמה שנים מידי פעם "לוחשים" באוזני ,
"בוא תעזור לספורט" . אני אנסה לעשות זאת !
אם תחליטו , אני יכול לעזור , אני צריך 2 דברים עיקריים .
1. שתכניסו אותי לפרטים שאותם החסרתי שנים .
2. הקשבה לדברי .
אני לא מתכוון לחזור לספורט הזה כספורטאי פעיל .
אני מקווה שאוכל להתוות את הדרך עבורכם תוך תקופה , לאחר מכן להעביר את השרביט
לאחרים המתאימים והמקובלים עליכם .
כן , מנסיון אני יודע כי "התודה לעזרה " היא אצל חלק ממש לא יפה "אין חכם כבעל הנסיון " .
לא לתודה אצפה , קידום הספורט יהיה "שכרי " .
כן אצפה , לאיפוק , סובלנות וסבלנות , עד כמה שתוכלו .
חלקכם לא יודעים מי אני . תשאלו שאלות ואלו שמכירים אותי כנראה יענו לכם ,
את היתרה אני אשלים .
חיים רוה