Jump to content

חיים רוה

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של חיים רוה

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. נכון ! אני נטול אינטרסים . אני מנותק מהספורט ומחברי הספורט המוטורי מאז 1991 כ- 18 שנים . מה שמניע אותי לכך , אלו החברים שלכם , שבמשך כמה שנים מידי פעם "לוחשים" באוזני , "בוא תעזור לספורט" . אני אנסה לעשות זאת ! אם תחליטו , אני יכול לעזור , אני צריך 2 דברים עיקריים . 1. שתכניסו אותי לפרטים שאותם החסרתי שנים . 2. הקשבה לדברי . אני לא מתכוון לחזור לספורט הזה כספורטאי פעיל . אני מקווה שאוכל להתוות את הדרך עבורכם תוך תקופה , לאחר מכן להעביר את השרביט לאחרים המתאימים והמקובלים עליכם . כן , מנסיון אני יודע כי "התודה לעזרה " היא אצל חלק ממש לא יפה "אין חכם כבעל הנסיון " . לא לתודה אצפה , קידום הספורט יהיה "שכרי " . כן אצפה , לאיפוק , סובלנות וסבלנות , עד כמה שתוכלו . חלקכם לא יודעים מי אני . תשאלו שאלות ואלו שמכירים אותי כנראה יענו לכם , את היתרה אני אשלים . חיים רוה
  2. תשובה אחת כבר קיבלת באתר , ע"י מי מחברי האתר . אני משתדל לנהוג על אווירונים וכלי טייס שונים ומשונים. באווירונים מצאתי עוד מימד שחסר בכלי רכב והוא המימד השלישי אכן עברי במרוצי ההיסטוריה שהיו בארץ . התחרתי 6 שנים ושנה אחרונה הייתי שופט ראשי . מאז נעלמו המירוצים לשנים רבות . אלוף הארץ בקטגורית ה- 1300 סמ"ק , במשך 3 שנים , בפולו . הרכב שאני נוהג כיום לא ממש חשוב , כי הוא מסיע אותי ממקום למקום , לוקח קצת מציוד הטייס שלי בתא המיטען ואולי גורם לי קצת הנאה כי הוא נוח ,שקט ונעים. ובכדי לספק את הסקרנות .... דיסקברי 3 . אני מרוחק "שנות אור" "מרכבים" למרות שאני עוסק בענף הרכב . רכב לטעמי, הוא זה המיועד לביצועים ,במקום הנכון ובזמן הנכון . [ההגדרה חשובה] היתר הם כלי הנאה , עבודה , לזמן פנוי וכו' . חיים רוה
  3. במפגש הבא של IRDA אהיה . חיים רוה
×
×
  • תוכן חדש...