Jump to content

eladsp

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי eladsp

  1. ברשותי סקודה פייבוריט שנת 93 בובה של אוטו רק בעיה קטנה אני לא מצליח לכוון את ההצתה בצורה כזאת שהאוטו גם יהיה חסכוני, גם יהיה זריז וגם לא יתחמם. אני יודע שהסטרנדים שלי לגרוטאה כזאת מאוד גבוהים, והסבירו לי כבר שזה לא מרצדס, אבל אם מישהו יכול איכשהו להסביר לי או להביא לי איזה שהוא מסמך של איך לכוון את ההצתה, בדיוק, גם את הבורק של כמה להזיז את המפלג, זה יהיה ממש נהדר תודה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...