Jump to content

Bephal

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Bephal

  1. היי, זו תיהיה פעם ראשונה בחיי שאני עושה טיפול לאוטו.. איפה עדיף לעשות לו טיפול? וכמה זה יעלה? הוא עבר כמעט 180 אלף ואמור לעבור טיפול גדול.. אצטרך גם להחליף טיימינג. ועוד שאלה, כמה יעלה לי להחליף את הקפיצים בגלגלים?
  2. בפעם הראשונה לקח לי כחצי שעה לפתוח את מכסה של לוח שעונים.. צריך להוציא שני ברגים בחלק העליון של המכסה - בתוך החור עצמו ולהוריד את ההגה עד הסוף.. עניין של 5 דקות כשיודעים..
×
×
  • תוכן חדש...