Jump to content

hellwarrior

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי hellwarrior

  1. שלום רב, יש לי שאלה קטנה אך חשובה בשבילי. יש לי סוזוקי באלנו 97' עם צמיד וג'אנט סנטדרטי 175\R13. ביררתי מול משרד הרישוי,ונמסר לי כי אני יכול להחליף לסט של עד 185\R14. השאלה הינה - האם אני ארגיש איזשהו הבדל באחיזת הכביש הלא מסחררת של האוטו ? האם ההשקעה הלא רבה הזו, אפשר לומר, כדאית לדעתכם ? בתודה, ויטלי.
×
×
  • תוכן חדש...