Jump to content

roeiatt

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי roeiatt

  1. שלום לכולם בזמן האחרון יש לי בעיה שאין לי מושג מהיכן היא נובעת ואני צריך עזרה מהר יש לי אופל קורסה שנת 2000 עם מנוע דגם X12XE. במהלך נסיעה הטוירם של הרכב מנסים פתאום לטפס לשמיים כלומר אם אני לוחץ על הקלאץ הטורים עולים למקסימום ובמהלך הנסיעה אני מרגיש שהאוטו מאיץ על דעת עצמו פתאום, לאחר כמה שניות הוא מתעשט ומוריד את הטורים מדליק את נורית המנוע הכתומה ואז מאט ומגביר מהירות בטווח של איזה 10 קמש (עולה לאיזה מהריות ואז כאילו עוצר את עצמו ויומוריד מהירות כל זה בטווח של 10 קמ"ש) והבעיה מסתדרת לבד תוך כמה דקות והנסיעה הופכת להיות רגילה לחלוטין כאילו כלום לא היה. בנוסף כאשר האוטו קר הוא מניע בנגיעה וכשהוא חם צריך זמן ולפמפם טוב כדי שיניע והדבר האחרון הטוירם שלו לא יציבים אם יש למישהו רעיון של מה הגורם לתקלות אני ישמח כי כבר הוחלפו חלק מהחיישנים (אין לי וודאות לגבי תקינות של החיישנים) לרבות חיישן מנוע צעדים. יש לי חשד בתקלה במחשב יש אפשרות לדבר הזהכי אין לי שום רעיון מאיפה זה מגיע. אשמח לקבל את תשובתכם חברים
×
×
  • תוכן חדש...