חברים שלום..
אני לא אדם שמתלהב מהר.. אבל שעליתי על מסלול הקארטינג במחסיה זו היתה חוויה אמיתית ! מסלול בגודל בינוני העשויי מבטון ונראה שתכננו אותו בקפידה להנאה מירבית בשטח בינוני. ביקרתי שם דרך מקום העבודה שלי במסגרת יום כיף ועשינו שם תחרויות משהוא. שווה ללכת.