Jump to content

נהג וותיק

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי נהג וותיק

  1. חברים שלום.. אני לא אדם שמתלהב מהר.. אבל שעליתי על מסלול הקארטינג במחסיה זו היתה חוויה אמיתית ! מסלול בגודל בינוני העשויי מבטון ונראה שתכננו אותו בקפידה להנאה מירבית בשטח בינוני. ביקרתי שם דרך מקום העבודה שלי במסגרת יום כיף ועשינו שם תחרויות משהוא. שווה ללכת.
×
×
  • תוכן חדש...