חבר הביא לי את מערכת הרדיו דיסק של האוטו שהיה לו ( סיאט לאון ) וניסיתי להרכיב אותה ברכב , רק שיש לי את הבעיה שהוא כתב לי SAFE 2 :S מה שאומר שהוא נעול לגמריי ..
אני לא יראה את אותו חבר בזמן הקרוב עקב טיסה לחו"ל מצדו ...
הבנתי שיש איזה קוד מסויים שצריך להקיש , אשמח אם מישהו יגיד לי מה הוא הקוד .
המערכת היא : Aura cd של סיאט .
תודה מראש , לוקו .