Jump to content

Lokoman

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של Lokoman

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. חבר הביא לי את מערכת הרדיו דיסק של האוטו שהיה לו ( סיאט לאון ) וניסיתי להרכיב אותה ברכב , רק שיש לי את הבעיה שהוא כתב לי SAFE 2 :S מה שאומר שהוא נעול לגמריי .. אני לא יראה את אותו חבר בזמן הקרוב עקב טיסה לחו"ל מצדו ... הבנתי שיש איזה קוד מסויים שצריך להקיש , אשמח אם מישהו יגיד לי מה הוא הקוד . המערכת היא : Aura cd של סיאט . תודה מראש , לוקו .
×
×
  • תוכן חדש...