Jump to content

הקרנף האדום

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי הקרנף האדום

  1. מה נשמע אנשים? קניתי לפני שבוע סקודה פליסיה שנת 95 יד שניה עם 137000 קילומטר... זהו רכב ראשון כך שאין לי יותר מדיי מושג במכונאות רכב טיפולים וכו' ואשמח לכמה תשובות (גם על השאלות היותר טפשיות) 1. כשאני בולם, אפילו הבלימה הקטנה והחלשה ביותר, יש חריקות... למרות שרצועות הבולמים הקדמיים הוחלפו לאחרונה... 2. כשאני מאיץ המנוע עושה רעש רגיל, אך כשאני לוחץ קצת יותר על הגז הוא עושה רעש שונה... (בשביל להדגים תדמיינו מוזיקה בלי בס ואז פתאום מתווסף בס חזק) 3. מישהו יודע כמה האוטו הזה שותה (בהתחשב במהירות נסיעה קבועה של 90-100 בלי "פתיחות" ושטויות כאלה)??? 4. מישהו מכיר מוסך טוב, אמין ולא יקר באיזור המרכז? 5. איפה מוטבע המספר מנוע?!?!? חחח לא מצאתי אותו גם כשחיפשתי בנרות... תודה מראש!! נאור.
  2. שלוםלכולם, אני נאור בן 22 ורק עכשיו קניתי רכב, סקודה פליסיה 95 בובה של אוטו (לצערי אין יותר מדיי מזומנים כדי לקנות את החלום (פורד מוסטנג ישנה\שברולט קאמארו) אז כרגע אני עם ה"קרנף האדום" כמו שאחי החליט...
×
×
  • תוכן חדש...