Jump to content

bguy5

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של bguy5

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, ניסאן קשקאי מנוע 2000 מודל 2012 עשתה 142,000 ק"מ מטופלת כמו שצריך לאחרונה ב(10,000 ק"מ האחרונים) התחילה ל"אכול" שמן בצורה לא רגילה, לאחר בדיקה היחס הוא 1 ליטר שמן לכל 1250 ק"מ ,לא סביר בעליל. הרכב לא מעשן, אין נזילות , אין התערבובות של שמן ומים(מכסה שמן נקי מ"טחינה"). מנסה להבין מהיכן הבעיה לפני שאקח את הרכב למוסך ונתחיל בתיבת פנדורה.... אשמח לעצות איך להמשיך מכאן. תודה
  2. שלום לכולם, ברשותי פורד פיאסטה מודל 96 ,בימים האחרונים הרכב מתחמם בזמן מאמץ או עמידה במקום לאחר מאמץ (עלייה), רצוי לצייין שבזמן נסיעה רציפה הרכב לא מתחמם,המאוורר נפתח בזמן אבל עדיין המנוע נשאר חם. למישהו יש רעיון ממה נובעת הבעיה?חשבתי להחליף טרמוסטט. תודה מראש
  3. שלום לכולם, יש לי בעיה מוזרה מאוד ,הרכב נוסע רבע שבע בדיוק ונכבה עומד כמה דקות "נח" ורק אז ממשיך לנסוע. מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה המוזרה?החליפו לי כוהיל ולא עזר. תודה
×
×
  • תוכן חדש...