שלום לכולם,
ניסאן קשקאי מנוע 2000 מודל 2012 עשתה 142,000 ק"מ מטופלת כמו שצריך לאחרונה ב(10,000 ק"מ האחרונים) התחילה ל"אכול" שמן בצורה לא רגילה, לאחר בדיקה היחס הוא 1 ליטר שמן לכל 1250 ק"מ ,לא סביר בעליל.
הרכב לא מעשן, אין נזילות , אין התערבובות של שמן ומים(מכסה שמן נקי מ"טחינה").
מנסה להבין מהיכן הבעיה לפני שאקח את הרכב למוסך ונתחיל בתיבת פנדורה....
אשמח לעצות איך להמשיך מכאן.
תודה