שלום,
לפני כחודשיים רכשתי סיאט איביזה שנת 2006 דגם ספורט.
בדו"ח הבדיקה לפני הקניה נרשם "תותבים למשולשים במתלה פגומים".
מילולית, הבוחן אמר שהם שבורים ויש להחליפם.
האם עלי להחליף בדחיפות ? מה תפקיד התותבים האלה ?
במידה ויש צורך להחליף, יש המלצות על מוסך מבצע ? אולי מישהו יודע עלות ?
אם מישהו מכיר,
אשמח לקבל תגובות.
מן הראוי לציין שפירסמתי את אותה השאלה בפורום VAG:
http://vag.wserv.co.il/forum75-heb/forum_posts.asp?TID=19164&PN=1