Jump to content

phase3

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי phase3

  1. שלום, לפני כחודשיים רכשתי סיאט איביזה שנת 2006 דגם ספורט. בדו"ח הבדיקה לפני הקניה נרשם "תותבים למשולשים במתלה פגומים". מילולית, הבוחן אמר שהם שבורים ויש להחליפם. האם עלי להחליף בדחיפות ? מה תפקיד התותבים האלה ? במידה ויש צורך להחליף, יש המלצות על מוסך מבצע ? אולי מישהו יודע עלות ? אם מישהו מכיר, אשמח לקבל תגובות. מן הראוי לציין שפירסמתי את אותה השאלה בפורום VAG: http://vag.wserv.co.il/forum75-heb/forum_posts.asp?TID=19164&PN=1
×
×
  • תוכן חדש...