Jump to content

אשר מהמרכז

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של אשר מהמרכז

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום רב, רציתי לבקש חוות דעת על רכב אאודי A3 במודל 2003 פלוס מינוס. אם אפשר להשוות אותו לרכב אחר לדוגמא מאזדה 3 ממודל 2007. בינתיים ירדתי מהמזדה היותו וכל הרכבים המוצאים הם מליסינג עם קלומרז גבוה מאוד. האופציה השניה שלי היא אאודי, אבל קבלתי דעות שונות בעיקר מאנשים שלא מכירים בכלל את הרכב ו או נסעו רק על מכוניות יפניות. אגב, אני נוהג במיצובישי 1995. רציתי לדעת עד כמה הרכב הזה יותר קשה או יקר לאחזקה ?. ובכלל האם כדאי לרכוש הרכב ובשנתון המצויין ?.
×
×
  • תוכן חדש...