Jump to content

nwperson

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי nwperson

  1. אתה תמיד ציני או שזה במיוחד בשבילי? אני שמחה שאתה יודע יותר ממני, אבל היי - בוא לא נעשה תחרות מי יודע יותר - ויותר מזה - בוא לא נהיה ציניים עם כאלו שלא יודעים, הולך? תודה, חבריקו! המושבים מאוד מלוכלכים ו"לא נעים לי" לא אוהבת לראות את כל הכתמים האלו, ואת התכלת המשעמם הזה...
  2. אני מוצאת את זה מאוד משעשע שאתם מדברים על פירוק חלקים כשאני בעצם אפילו לא יודעת איזה כיסוי לקנות! לחפש כיסוי מיוחד לפנדה או שגם אוניברסלי זה מספיק?
  3. הרכב הראשון שלי שנת 2007. איך קונים כיסויים/ סט לרכב? לא פיזית, כי דווקא בקניות אני טובה איך אני בוחרת כיסוי? זה משנה אם זה כיסוי אוניברסלי? הבנתי שיש לה שתי כריות אוויר, אם זה רלוונטי.
×
×
  • תוכן חדש...