אתה תמיד ציני או שזה במיוחד בשבילי?
אני שמחה שאתה יודע יותר ממני, אבל היי - בוא לא נעשה תחרות מי יודע יותר - ויותר מזה - בוא לא נהיה ציניים עם כאלו שלא יודעים, הולך?
תודה, חבריקו!
המושבים מאוד מלוכלכים ו"לא נעים לי"
לא אוהבת לראות את כל הכתמים האלו, ואת התכלת המשעמם הזה...