Jump to content

treiner

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי treiner

  1. חברה שאלה היא כזות מה זה "גדישה" בכלל אשמך לקבל תשובות או קישירים תודה מראש.
  2. חברה יש לי שאלה האם כדי לקחת את פג'ו 306. שנת 95 מנוע 1.6 התקציב נמוך לבין נמוך מאוד בסביבות 5 (+) אני רוצה לדעת איך האוטו אצמו איך הוא על הכביש , מה המינות המנוע . ובגדול איך ההסגים שלו. כול מישה יכול לתת לי תשובה על אחד השאלות הודה לו מאוד . תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...