Jump to content

eregev

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי eregev

  1. תודה רבה. חג שמח
  2. הכוונה ב"עברי" היא מונח שהמוסכניק שלי יבין... השאלה בהקשר של פוקוס 2007, אם זה רלוונטי.
  3. שלום לכולם, נתקלתי בפוקוס 2007 (שנת ייצור 06) טרנד שלי בבעיה שכבר הועברה כאן בפורומים - בעת האצה במהירות של 70-80 קמ"ש הרכב מתחיל "לגמגם" ומד הסל"ד "משתולל" לו בין 2000 ל-3000 כאילו הרכב מעלה ומוריד הילוך לסירוגין. לעתים רחוקות נדלקת נורה כלשהי בתוך מד הסל"ד, אך מכיוון שהיא נדלקת לזמן קצר ביותר ובדרך כלל המחוג של מד הסל"ד נמצא ממש עליה (בסביבות 2800) לא הצלחתי לזהות את הסמל עצמו. כל מה שיש לי זה המיקום של הנורה - כאמור, במד הסל"ד קצת משמאל ולמטה מהנורית המציינת שהאורות דולקים. בספר הרכב לא מצאתי שרטוט של הנוריות על פי מיקומן ולא זיהיתי צורה הדומה למה שראיתי. האם למישהו יש מושג מה הנורית מציינת על פי המיקום הנ"ל? או שרטוט של הנוריות כולל מיקומן? הנורית לא נדלקת כשמפעילים את הסוויץ'. כמו כן אשתי טוענת שהצורה היא מלבן עם נקודות משני הצדדים (בתוך המלבן), אבל זה דומה מדי למצבר ובכל זאת, זו אשתי... הבעיה מחמירה עם הזמן, הגיר הוחלף לא מזמן אך הבעיה התחילה לפניו (הוחלף מסיבה אחרת). המוסך המורשה חיבר פעם אחר פעם את המחשב ולא מצא דבר. ראיתי באחת ההודעות שמישהו מדבר על סולונואיד בגיר - האם זה הכיוון? חג שמח ותודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...