Jump to content

echerk

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי echerk

  1. שלום, אני רוצה לרכוש משפחתית חדשה מהיבואן, כרגע ההתלבטות שלי היא בין: טויוטה קורולה, סוברו B3, ניסן טידה והונדה אינסייט. השאלה שלי היא האם ועד כמה אפשר להתמקח עם היבואן ולהשיג הנחות על הרכבים החדשים? האם קיימים איזשהם מבצעים מיוחדים בסוכנויות מסוימות? כמו כן, מה מהמכוניות הנ"ל נראה לכם מומלץ, ואהם יש רכבים אחרים בקטגוריה שיכולים להיות לא פחות טובים? לגבי הקורולה - הבנתי שיש עכשיו גיר אוטומטי ורובוטי - מה עדיף? האם ההבדל מהותי?
×
×
  • תוכן חדש...