Jump to content

barclass

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של barclass

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. זרקתי בכיכר עם האותו איבדתי שליטה ונכנסתי בתוך מדרכה, הנזק שיצא הטמבון בצד של הנהג כזה בקטנה עם המגן בוץ וראיתי חסר כמה ברגים אני חייב לסדר את זה לפני שאבא שלי מגלה דחוף תודה למי שעוזר
  2. צאיך עזרה בשתי בעיות, תמיד הכפתור של הידית באוטומט שאני לוחץ בשביל להכניס לפארקינג הכפתור היה נלחץ לבפנים ועכשיו הוא נלחץ לבפנים אבל פחות ואני לא יכול להכניס לפארקינג . וגם שמניעים את האוטו הצו'ק אוטומטי בכלל לא עובד וגם שלא צריך שהמנוע חם הסלד מתחת ל1000 סלד ,והמחוג של הסלד זז למעלה ולמטה בקטנות כאלה כאילו האוטו עומד להתכבות ,וגם יש כזה רעש. יש לי עוד בעיה קטנה:פרקטי צמיג לפני כמה ימים בזריקה החלפתי לגלגל חלופי איך אני מחזיר את הצמיג לג'אנט??
×
×
  • תוכן חדש...