צאיך עזרה בשתי בעיות, תמיד הכפתור של הידית באוטומט שאני לוחץ בשביל להכניס לפארקינג הכפתור היה נלחץ לבפנים ועכשיו הוא נלחץ לבפנים אבל פחות ואני לא יכול להכניס לפארקינג .
וגם שמניעים את האוטו הצו'ק אוטומטי בכלל לא עובד וגם שלא צריך שהמנוע חם הסלד מתחת ל1000 סלד ,והמחוג של הסלד זז למעלה ולמטה בקטנות כאלה כאילו האוטו עומד להתכבות ,וגם יש כזה רעש.
יש לי עוד בעיה קטנה:פרקטי צמיג לפני כמה ימים בזריקה החלפתי לגלגל חלופי איך אני מחזיר את הצמיג לג'אנט??