Jump to content

idanm28

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של idanm28

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, הצד הימני של הטמבון הקדמי של היונדאי אקסנט 2006 שברשותי נמעך. הייתי רוצה לדעת מהן האפשרויות העומדות בפניי? האם מתקנים את זה או שמא צריכים להחליף את כל הטמבון? מה המחיר (כולל עבודה) שאמורים לקחת לי מקסימום על אופצייה של תיקון, ואופצייה של החלפה? (מוסך מורשה או כל אחד אחר) אשמח לתשובת כל מי שיוכל לעזור לי במהרה כי אני רוצה לסדר את זה בהקדם האפשרי. בתודה גדולה מראש, עידן
×
×
  • תוכן חדש...