Jump to content

Aviel009

  • הודעות

    19
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Aviel009

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. למכירה MX5 בצבע כסוף מטאלי, אוטומטית, 105K שמורה כחדשה. 84,000 ש"ח 0507-952211 Aviel
  2. סולסטיס שחורה עם גג בז' כחדשה! יד ראשונה, 30K, אוטו', הכי שמורה בארץ ללא תאונות, מתחייב בבדיקה על מנוע גיר ושילדה, טסט לשנה. בין הבודדות בארץ עם גג וריפודים בז'. (לא דגם GXP) אביאל: 0507-952211
  3. תודה רבה ידוע לך על מקום בארץ שאפשר לקנות דרכו?
  4. אהלן, מישהו יודע מאיפה אני יכול להשיג את הסמלים שנמצאים ליד הדלתות + הסמל הקטן שעל הבגאז' בפונטיאק סולסטיס חוץ מאי.ביי? לא עושים משלוח לישראל... תודה מראש
  5. מישהו?
  6. שלום לכולם, רציתי לדעת קצת פרטים על כל הפרוצדורה לגבי ביטוח מקיף למכוניות קבריולט עם גג ברזט (מיאטה, MR2, וכ'ו) למרות שכביכול האוטו יותר "גניב", איזה חברות מבטחות? ומה טווח המחירים? אני בן 24 ללא תביעות קודמות (תודה לאל!) תודה מראש
  7. על הדרך, מישהו יודע מה השם של הגלגלים האלה עם הפס הלבן הרחב? ניתן להשיג כאלה בארץ? http://i.ebayimg.com/11/!BUR6GVQBGk~$(KGrHgoH-D4EjlLlzw8!BKMrgT0dgQ~~_3.JPG
  8. מצאתי זוג קידמיים וזוג אחוריים יד שנייה במצב טוב! רון אתה מלך. תמונה http://imagehost.vendio.com/a/3827089/aview/100_4721.JPG
  9. אין תמונה.. ותודה רון אני ינסה!
  10. אהלן חברים, ברשותי ביואיק ריביירה נדירה שנת 93. מתחת לטמבון הקידמי יש שני בולמים שתפקידם פחות או יותר לרכך מכות קלות שנגמרות מחניות, כשמישהו פוגע בטמבון, בכניסה לחניה למשל, הטמבון נכנס פנימה בוואקום וחוזר חזרה למקום שלו. 2 הבולמים הנ"ל כבר גמורים/רקובים. הלכתי לחבר טוב שהוא פחח, פירקנו בולם אחד לדוגמא במטרה לנסות להזמין זוג מ"רונית חלפים", אך אין להם אפשרות אפילו להזמין את זה. רציתי להתייעץ איתכם אם מישהו מכיר מקום שמשחזר/מתקן בולמים מהסוג הזה? ניסיתי לחפש באי.ביי תחת "Front Bumper" אך לא מצאתי. תודה מראש.
  11. אז ראיתי רכב כמו שלך, שחור שנת 88, גם אחרי שיפוץ במצב מדהים, שז'ק הזה הכין לו גג. בהצלחה. נצ"ל - מישהו פה מכיר רפד שמתעסק עם גגות סקאיי לאמריקאיות (ביואיק ריביירה)? לא ז'ק.
  12. אהלן, דבר ראשון בהצלחה בתהליך השיפוץ, יכול להיות שלפני שבוע וחצי הרכב שלך ביקר אצל ז'ק ברחוב יעבץ והוא סידר לו את הגג? כי אם כן, האוטו נראה מעולה! בהצלחה
  13. ביקרתי אצל "סביר", לא מטפלים בסאן רופים שלא יצאו מהם, וטוענים שהדגם שלי לא סטנדרטי... רונית חלפים יבדקו אם אפשר להזמין מחו"ל.. מישהו יודע איך אני יכול להשיג את הגומייה מאי.ביי?
×
×
  • תוכן חדש...