אהלן חברים,
ברשותי ביואיק ריביירה נדירה שנת 93.
מתחת לטמבון הקידמי יש שני בולמים שתפקידם פחות או יותר לרכך מכות קלות שנגמרות מחניות, כשמישהו פוגע בטמבון, בכניסה לחניה למשל, הטמבון נכנס פנימה בוואקום וחוזר חזרה למקום שלו.
2 הבולמים הנ"ל כבר גמורים/רקובים. הלכתי לחבר טוב שהוא פחח, פירקנו בולם אחד לדוגמא במטרה לנסות להזמין זוג מ"רונית חלפים", אך אין להם אפשרות אפילו להזמין את זה.
רציתי להתייעץ איתכם אם מישהו מכיר מקום שמשחזר/מתקן בולמים מהסוג הזה?
ניסיתי לחפש באי.ביי תחת "Front Bumper" אך לא מצאתי.
תודה מראש.