Jump to content

sienna

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי sienna

  1. sienna

    יבוא אישי: טויוטה סיאנה

    תודה על התשובות. למי ששאל לגבי עלויות. אני שילמתי כ21,000 דולר ביולי 2008. אבל זה לאחר הריבייט REBATE של היצרן בגובה של 2000 דולר. אני לא יודעת האם כעת היצרן נותן ריבייט על המכונית. צריך להכנס לאתר טויוטא האמריקאי וללחוץ על הקישור למבצעים. האם משהו יכול להפנות אותי למוסך ספציפי שנותן אישורים. התקשרתי לכמה סוכנויות של יבוא אישי, אך הם רוצים כ 4000$ על הטיפול בהוצאת רישיון היבוא (לא כולל הובלה). נראה לי קצת מוגזים לגבות תשלום כל כך גבוה על ניירת שאני יכולה למלא בעצמי. אם יש למשהו הפניה לאדם שגובה מחיר סביר, או למוסך שמוכן לתת אישור שירות אשמח מאד. לא ממזמן היתה כאן הודעה של בעלים של קאמרי היברידית. כיצד אותו אדם הסתדר עם אישור השירות המקומי?
  2. אני מתכוונת לחזור ארצה בתחילת אוגוסט ומעונינת ליבא את הרכב המשפחתי, טויוטא סיאנה 2008 LE. המכונית עומדת בכל תנאי היבוא, אך אני לא מצליחה למצוא מוסך שירות שיתן אישור לצורך הוצאת רשיון היבוא. היבואן הראשי איננו נותן אישור, וכן שניים מתוך מוסכי טויטא האזוריים. מכיוון שאני יודעת שיש מספר רכבים כאלה הנוסעים על הכביש, האם משהו יכול למסור מידע על מוסכים הנותנים אישורים אלה? תודה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...