אני מתכוונת לחזור ארצה בתחילת אוגוסט ומעונינת ליבא את הרכב המשפחתי, טויוטא סיאנה 2008 LE. המכונית עומדת בכל תנאי היבוא, אך אני לא מצליחה למצוא מוסך שירות שיתן אישור לצורך הוצאת רשיון היבוא. היבואן הראשי איננו נותן אישור, וכן שניים מתוך מוסכי טויטא האזוריים.
מכיוון שאני יודעת שיש מספר רכבים כאלה הנוסעים על הכביש, האם משהו יכול למסור מידע על מוסכים הנותנים אישורים אלה?
תודה רבה.