Jump to content

p11ma

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי p11ma

  1. גם אני באותה סירה - נפגע לי ג'נט כתוצאה מכניסה לבור ופניתי ליואל מכוני רכב בפתח תקוה בקרית אריה ושם תיקנו לי את הגנט יצא חדש כמו בהתחלה. יצאתי בזול כי בחברה ביקשו ממני 3,000 ש"ח
×
×
  • תוכן חדש...