היי לכולם
שמי אסף ואני בחור בן 27 ממרכז הארץ
אני מתחנן להתחיל ללמוד לרישיון על אופנוע של עד 500 סמ"ק אך יש ברשותי מספר שאלות שלא הצלחתי למצוא להם תשובה מעמיקה ואשמח עם תוכלו לשתף אותי כאן בידע שלכם
אני חולה סכרת נעורים מגיל 3 העם קיימת איזה שהיא הגבלה מבחינתי בנוגע לאופנועים?(כמה שידוע לי אני יכול לעשות רישיון עד 500 בלבד לא בטוח שזה מדוייק)
לאחר ואין לי רישיון לאוטו(כן יש כאילו) אני מבין שעלי לבצע את כל השיעורים +תאוריה+טסט
מה היא עלות שיעור בימינו?
התוכנית שלי היא ברגע שהסיים את הלימודים והטסט לרכוש קטנוע של עד 125-150 סמ"ק לצורך התחלה ולהשתדרג עם הזמן לצורך הגשמת חלום ששמו GPZ 500
היתי מעוניין לדעת מספר דברים לגבי זה
ראשון והיא חשוב מה עלות של ביטוחים לאופנועים כאלה חובה וג (הבנתי שזה 2 הסוגים שאני מחוייב להם נכון?)
נניח לאופנוע שעלותו לא תעבור את ה 10000
שאלה שניה ראיתי לא מעט GPZ ישנים (92-97) במחירים ממש סבירים וניראים במצב מצויין אך האם הם באמת כאלו?עלי לחשוש מהם?מהם הפרמטרים שעלי להסתכל לפני רכישת אופנוע מהשנים האלה
בתודה רבה לכולם וסליחה על המתרד במידה והשלאות דיי ילדותיתו
בברכה
אסף