Jump to content

drortal

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של drortal

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אתה בטוח ? הבנתי ממכונאי שיש פין שנועל את הצירייה שמעבירים לרוורס ואם הצירייה דפוקה אז אין את הנעילה הזאת ולכן ההילוך לא נכנס.
  2. הי ברשותי יונדאי לנטרה, הנעתי את הרכב ושמעתי למספר שניות רעש מוזר (כמו רעש של רצועות שורקות) וברגע שהעברתי לרוורס ההילוך לא נכנס. שאר ההילוכים עובדים ובדקתי שמן גיר בהנעה ויש שמן. כמו כן לעיתים בסיבובים שומעים רעש של טיקטוקים - כנראה ציריות (בצד של הנהג) הבנתי שזה קשור לעניין עם הרוורס ושאלתי היא האם אכן יש קשר ? אם כן כמה עולה להחליף ציריות ? האם צריך להחליף גם שמן גיר ? מה העלות ? תודה דרור
×
×
  • תוכן חדש...